Større og enda mer omfattende

October 31, 2023

Det er god grunn til å glede seg til årets direktesalgs bransjegalla. For første gang arrangeres den i samarbeide med våre søster-organisasjoner i Danmark og Sverige. Gøteborg blir arena når vi møtes i spenning 18. november. Hvem får årets DF Award?

Da DF Award ble arrangert for første gang i sin nåværende form, var det i Speilsalen på Grand Hotel i Oslo den 14. oktober 2010. Direktesalgsforbundet ønsket velkommen i ærverdige Speilsalen og det sto straks klart at dette måtte bli et årlig arrangement. Og slik har det blitt, bortsett fra under Covid pandemien.

De beste får sin hyllest

Hovedmålsettingen er å hedre de beste blant oss. Det vil si at medlemsbedriftene nominerer et antall av sine aktører som de mener fortjener en spesiell heder for sin gode innsats og suksess. Spenningen er stor når personens navn offentliggjøres fra scenen og vedkommende kommer opp for å få sin «Award», mens hele salen reiser seg og klapper intenst.

Men det er også andre ting som er viktig denne kvelden. Vi møtes, får nye venner, knytter felles bånd og står frem som en forenet bransje. Det er alltid spennende underholdning – og selvfølgelig god mat, god stemning og litt i glasset for den som ønsker det.

Fjordårets DF Award ble arrangert på Hotel Continental i Oslo. Mer om den minneverdige kvelden finner du her:

Hva venter oss i år?

Som vi skrev innledningsvis reiser vi til Gøteborg der vi vil møte både bedrifter og kolleger fra Sverige og Danmark på på Jazy´z, lørdag 18. november. Det blir galla, men også anledning til å være med på nyttige bransjesesjoner tidligere på dagen. Fra klokken 18:15 er det «mingling» en time før gallaen starter.

Det lukseriøse hoteller der vi skal være denne helgen åpnet for noen få år siden og har etablert seg som den nye show- og konsertscenen i Gøteborg med sin Big Stage. Jazy´z Hotel og Resort oppsumerer selv sine ambisjoner med «27 floors of magic in the resort that never sleeps”.

Det er Direktesalgsforbundets medlemsbedrifter som nominerer og inviterer sine gjester med til Gøteborg denne helgen. I klartekst betyr det at hvis du vil være med må du kontakte leverandøren din.

Det er slett ingen umulighet å bli med til Gøteborg – så gi det et forsøk om du har lyst til å delta …