De svenske brødrene Robert og Jonas af Jochnick og vennen Bengt Hellsen bestemte seg for over 55 år siden for å følge drømmene sine og starte sitt eget firma. De ønsket å opprette et skjønnhetsfirma med direkte salg som fokuserte på en ny type hudpleie, basert på naturlige ingredienser, levert direkte til hjemmet. Drømmen deres gikk i oppfyllelse, og siden den gang har Oriflame vokst til å bli et internasjonalt selskap. I dag er Oriflame til stede i over 60 land, har over 3 millioner konsulenter og en omsetning på cirka 15 milliarder NOK.

Med over 55 års erfaring tilbyr Oriflame i dag et komplett produktspekter av skjønnhets- og velværeprodukter. Produktene er utviklet i Sverige og ligger i forkant både når det gjelder innovasjon og bærekraft. Oriflame har mer enn 150 forskere og over 50 års erfaring med å utvikle avansert hudpleie.

Oriflame støtter også flere veldedige organisasjoner over hele verden og er en av grunnleggerne av World Childhood Foundation. Oriflames visjon har alltid vært å oppfylle drømmer og derfor er dette selskapets merkevareløfte, Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow™

Besøksadresse:

Oriflame Norge AS